گارانتی امروز یک ایده خلاقانه و کاملا ایرانی پسند

 

 اکثر مردم ایران به علت فقدان آگاهیهای لازم  از قوانین تجارت وهمچنین در دسترس نبودن محلهایی برای رسیدگی شکایات و نداشتن وقت کافی با کلمه گارانتی رابطه خوبی نداشته و بیشتر به عنوان یک شعار آن را پذیرفته و در حافظه کوتاه مدت خود سپرده اند  اما نحوه صحیح گارانتی در اکثر معاملات می تواند به عنوان یک برگ برنده برای فروشنده محسوب شود و از آن به 

عنوان یک ترفند مناسب در جهت توسعه فروش خود استفاده نماید.

 یک فروشنده حرفه ای از خدمات قبل از فروش و خدمات حین فروش و و گارانتی خوب محصول می تواند به عنوان یک ابزار مفید استفاده نموده اغلب مردم با احساسات خود اقدام به خرید می نمایند و با منطق خود سعی در توجیه خرید خود دارند پس یک فروشنده حرفه ای هیچگاه نباید مشتری را در خرید وادار به استفاده از منطق کند بلکه بایستی اورا احساساتی کرده وسپس اقدام به فروش کالا و یا محصولات خود  نماید ، 

می دانیم که همه انسان ها عاشق خرید کردن بوده  (خانمها و کودکان به علت وجود احساسات بیشتر)  اما هیچ کس عاشق این نبوده که کسی چیزی را به آن بفروشد وچنانچه شما به عنوان یک فروشنده بتوانید خدمات خوبی قبل از فروش(تبلیغات و معرفی) و هنگام فروش (مکان مناسب و پذیرایی احترام به مشتری) و از همه مهمتر پس از فروش(گارانتی و سرویس و نگهداری) به مشتریان خود ارائه دهد بی‌شک یکی از موفق ترین فروشندگان  در صنف خودخواهد بود. گارانتی به مانند یک شمشیر دو لبه تیز و برنده خواهد بود که می تواند مثل یک بیلبورد تبلیغاتی بزرگ و بسیار ارزشمند در بهترین جای شهر  شما و محصولات  شما را معرفی نماید ویا میتواند به دلیل   بی توجهی به آن  شرکت شما را ورشکسته و نابود  کند امروزه تبلیغات چهره  به  چهره  که از طریق مشتری شما به دیگری نشر داده میشود بهترین نوع تبلیغات بوده و سرمایه‌گذاری در آن فروش شما را برای یک عمر بیمه خواهد کرد . پس استفاده از ابزارهایی که در انجام گارانتی دسترسی مشتریان به شما را آسان تر کند  بسیار مفید و  .میتواندقابل توجه باشد.



مشخصات

آخرین جستجو ها